Little Friends: Puppy Island
Set off on an exciting new adventure that takes your puppy care experience even further! Explore an entire paradise island, find exciting new locations, dig up treasures and embrace your adventurous side with your new Little Friends.
Take your lovable companion out on their very own adventure across an island filled with puppies! Discover sandy beaches, snowy mountains, cherry blossom sanctuaries and so much more! What will you uncover on your adventure?
Discover new locations, gather resources and help your puppy pals construct an array of new activity spots throughout the island! From puppy spas and puppy schools, to frisbee parks and accessory shops, there’s plenty to build for you and the locals to enjoy!
With over 350 colourful outfits and accessories to choose from, find your puppy’s own unique style! From tiaras and dresses to mohawks and sunglasses, customise your puppy’s look however you like!