Free upgrade now available!†
Minecraft is a game about placing blocks and going on adventures. Explore randomly-generated worlds and build amazing things from the simplest of homes to the grandest of castles. Play in Creative Mode with unlimited resources or mine deep into the world in survival mode, crafting weapons and armour to fend off dangerous mobs.
Nintendo and Minecraft fans alike will also be happy to learn that the Super Mario Mash-Up Pack is included too. Play and explore a world full of classic characters and places from the Mario universe!
The Super Mario Mash-Up Pack includes 40 new Super Mario-themed skins, which transform the game’s characters into familiar heroes like Mario, Luigi and Princess Peach, and even troublemakers like Bowser, Wario and all seven of Bowser's minions. All the world and item textures in the game are also redone, providing you with the opportunity to create your own Super Mario-themed locations within the world of Minecraft. While building, you can even enjoy listening to the smooth sounds of 15 pieces of music from Super Mario 64. Builders of all ages will love crafting massive new worlds using building blocks inspired by a series as accessible and recognisable as Super Mario.