My Universe - Fashion Boutique
Create and manage your own fashion store: decorate your showroom to match your personality, welcome customers and help them find the perfect outfit. The more customers you attract, the more you can expand and improve your shop!
Design the fashion collection of your dreams: pick up the shapes, patterns and materials you need to create thousands of own clothing items. You even get to cut and sew them yourself. Your shop, your rules, your signature look!
Display your clothes, take pictures with supermodels and publish them on social media to attract prestigious clients. If you gather enough attention, you may even be invited to fashion shows in Paris, Milan, Moscow and more international cities!