ODDWORLD: SOULSTORM
Join the revolution as you guide their savior, Abe, on an almost impossible journey to uncover the truth behind the generations of disinformation and misleading news that have brainwashed his people.
Will Abe find a way to heal his friends and finally win their freedom? What other horrors will they uncover on their deadly journey through dusty canyons, abandoned mines, immense container yards and cavernous train terminals? Is this merely the next step towards liberation or is it really the end of the line? Only you can give them the hope they need to find out.
Action-Adventure Platformer: Evolving the platforming genre by adding RPG-lite elements with player agency to play as they like, whether aggressively or passively.