New York City is calling – and so are Paris, Australia, London, and a world tour of other fun places! You and your friend Peppa can make pizza in Italy, walk down Hollywood Boulevard, sail on a cruise ship together, and more. There are new characters to meet, exciting quests to try, and countless accessories to dress up with!
Become a cat, a kangaroo, a goat, a donkey, or whatever you choose! Turn your family into Peppa Pig characters too, including your brothers, sisters, and grownups, to make them a part of your story. Build your own home in Peppa Pig’s neighbourhood, and display the souvenirs and items you collect around the world to make your family’s house dazzling and different.
Make a splash all over the world as you play with Peppa – and don’t forget your wellies!
GO ON BIG ADVENTURES – Visit a skyscraper, sail a ship, hunt for treasure and more!