Fight for your destiny
Neku, a too-cool teen with an eye for graffiti, finds out via a message on his phone that he’ll be erased in seven days if he can’t complete a series of twisted tasks. Joined by a mysterious girl named Shiki, Neku must journey into the unknown, uncover the dark truth behind his situation, and defeat a shadowy group known as the Reapers.
Neku finds himself unable to interact with the real world almost entirely, making his extraordinary errands that much more difficult to accomplish. However, with the use of Pins, Neku is far from helpless in his quest to avoid erasure. Pins play an important part in both the art of combat and exposing the secret world around you, so unlock and collect as many of them as you can to drastically improve your chances of survival.
Dash across the screen to avoid oncoming enemies, and activate Pins to use powerful offensive and defensive skills. Mastering this unique fighting system is one thing, but looking good while doing so is another! Staying ahead of fashion trends is of paramount importance, as how you look affects your performance in battle.
Originally released for Nintendo DS, this remastered version on Nintendo Switch can now be played in a variety of ways, from a mix of motion and button controls in TV and tabletop modes, to touch controls in handheld mode. Additionally, you can team up with a friend and take down evil together with a single Joy-Con each. There’s even an all-new chapter, which unravels more of Neku’s extraordinary story.