void* tRrLM2(); //Void Terrarium 2
From the developers at Nippon Ichi Software comes the second installment of the Void Terrarium series! With cloudAI defeated and Toriko saved from certain demise, a new deadly disease threatens her well-being once more. To save her, join Robbie and venture into the past to identify a remedy.