Put your Pokémon-battling and puzzling skills to the test against the best Trainers in Puzzle League Village! To succeed, you’ll need quick wits and fast fingers to clear puzzle pieces by matching like-coloured blocks. The more pieces you clear at the same time, the more points you'll score.
String together huge combos or chain reactions to send powerful attacks to your opponent (either the CPU or a friend), and win badges from rival Trainers to become the Pokémon Puzzle Master!
As well as battling, many other exciting challenges await you; from the 3D Puzzle Mode to the brain-busting exercises at Pokémon Puzzle University. Are you ready for a new type of Pokémon battle?