WWE Smackdown vs. Raw 2009
WWE SmackDown vs. Raw 2009 upholds the franchise’s commitment to delivering the definitive videogame simulation of live WWE programming. WWE SmackDown vs. Raw 2009 for Wii builds upon its inaugural offering by significantly expanding its match type options, giving players more ways to enjoy the platform’s unique pick-up-and-play experience.
The game also takes full combat sports entertainment to the next level by giving players more Superstar control with interactive entrances and victory scenes. WWE SmackDown vs. Raw 2009 for Wii will also include a wide variety of new weapons, the debut of online gameplay and much more.