Phoenix Wright is coming back to the courtroom, with four brand-new cases that will prove to be more sinister than before but still just as kooky as you've come to expect!
For players who missed out on Phoenix' first appearance in court, here's a basic overview of how the game works. As a player you get to epxerience the thrills of being a defense lawyer in court, by taking on the role of Phoenix Wright. The ace attorney tends to attract clients whose cases seem like a lost cause it is then up to Phoenix to examine crime scenes, talk to witnesses and gather evidence to uncover the truth and present it in court.