Announcing the Nintendo World Championships: NES Edition Streamer Showdown!
Introducing the Nintendo World Championships: NES Edition Streamer Showdown! Taking place on Saturday, October 26th at Paris Games Week, eight players from across Europe will descend on the Paris Expo Porte de Versailles to compete for the crown on the main Grande Scène stage.
You can catch all the action from the event on our official YouTube channel from 15:00 UK time on Saturday, October 26th.
Nintendo World Championships: NES Edition features over 150 bite-sized retro speed-running challenges and is available now on Nintendo Switch. Find out more by visiting the gamepage.