Wario’s looking for loot on Wii!
In Wario Land: The Shake Dimension, will Wario finally discover that there’s more to life than hording treasure?
He’s just as money hungry as ever, and he’s willing to shake the last coin out of everything he can get his hands on in this new, challenging platformer.
The official Wario Land: The Shake Dimension website is now online and full of details on Wario’s ground-pounding, butt-stomping, money-looting adventure. The site is loaded with gameplay videos and details about the various ways you’ll move Wario through this 2D, side-scrolling adventure.
Wario Land: The Shake Dimension is a throwback to classic platforming adventures, especially the Wario Land series on Game Boy, but loaded with new-style twists, turns and – of course – shakes.