They say you should keep your friends close and your enemies even closer, but Mario and Luigi are about to take things a step further in Mario & Luigi: Bowser's Inside Story, in shops today!
In their latest adventure, the intrepid brothers find themselves ingested by the king of the Koopas, leaving them in desperate need of an exit plan if they ever want to see the light of day again. To add to the chaos, guiding the plumbing pair through the belly of the beast is only one side of the story - you’ll also need to take charge of Bowser as he battles to prevent an even more sinister bad guy from taking over the Mushroom Kingdom.
Find out more about the unique gameplay that makes Mario & Luigi: Bowser’s Inside Story such a blast by visiting the game’s official website. With screenshots, videos and details of what lies in store, the official site will get you up to speed with all you need to know about helping Mario, Luigi and Bowser through their most bizarre adventure yet!