Return to Monkey Island and enjoy UNO with new Wii and Nintendo DSi downloads
This new version of the world famous card game features new rules and a multiplayer mode for up to four players. Play together on one Wii console or go online with opponents across the world. You can even use Wii Speak to chat to players and shout "UNO" for real!