You can’t keep a good hero down, and in Super Mario Galaxy 2 for Wii, Mario proves the point by blasting back into space for an incredible new adventure.
Available in shops now, Super Mario Galaxy 2 has been garnering critical praise for its blend of platform-based action, inventive ideas and seemingly never-ending stream of fun challenges. With the return of Yoshi to Mario’s side, the addition of new Power-Ups to try out and a wealth of wildly creative galaxies to discover, Super Mario Galaxy 2 is a treat for the senses that will appeal to players of all ages.
Now you pick up your own copy and see for yourself why Super Mario Galaxy is being hailed as one of Mario’s greatest adventures yet!
Click here to visit the official Super Mario Galaxy 2 website, where you can see the game in action and watch a brand new launch trailer revealing more of what Mario’s latest adventure has in store!