Watch live streaming of the European Nintendo 3DS Preview Event in Amsterdam
17th January 2011 – See every second of the European Nintendo 3DS Preview event on 19th January 2011 from the comfort of your own home via the official live webcast. Catch the main presentation, see first-hand reactions to the handheld system and get a glimpse of the forthcoming games and much more!
Nintendo 3DS is the upcoming portable 3D entertainment device from Nintendo which will deliver full 3D in the palm of your hands without the need for special glasses.
To make sure you don’t miss a moment, watch the webcast, streamed live from 2 p.m. GMT on 19th January. Simply visit live.nintendo3ds.nintendo-europe.com to watch all the action and reaction from the event, live from Amsterdam.