Pokémon Black Version 2 & Pokémon White Version 2 announced for Europe
Pokémon Black Version 2 and Pokémon White Version 2 will be available for the Nintendo DS family of systems. The games can also be played on Nintendo 3DS in 2D. More game details will be announced throughout the year. For more information and a first look at new character art of Black Kyurem and White Kyurem from Pokémon Black Version 2 and Pokémon White Version 2, visit the official Pokémon website.