New Wii mini console launching on 22nd March
26th February 2013 – After nearly 100 million Wii consoles sold worldwide, the new look Wii mini launches across the UK on March 22nd. Wii mini is smaller than the original Wii, and comes in matte black with a red border. Included with the console are a red Wii Remote Plus and a red Nunchuk controller, with Wii mini also being compatible with most existing Wii accessories. Wii mini offers no Internet capabilities, with the focus squarely on games.
To coincide with the launch of Wii mini, Nintendo is also expanding the existing range of Nintendo Selects games, making available classic games such Mario Party 8, Wii Sports Resort, Mario Power Tennis and Super Paper Mario as part of the roster.
As the perfect way for you to play some classic Wii games in 2013, check out more information about this console at our official Wii mini page.