After creating a personalised avatar and a customised dream life, embark on a 3D fantasy adventure featuring over 60 iconic Disney characters! Explore the colourful town of Castleton and its surrounding worlds inspired by Alice in Wonderland, Cinderella, Aladdin and more. It’s all Disney, all the time as you interact with beloved characters, manage a Café to earn in-game coins, set off on ghost-hunting quests and even visit your friends’ towns via Local Play.
The fun doesn't stop there – you can access additional free* and purchasable content in Disney Magical World in three different ways: Disney Magical World-specific AR Cards, from Nintendo Zones hotspots, and as downloadable content direct from Castleton Air Travel, in-game!
Visit the official Disney Magical World website to explore all Castleton has to offer, discover the worlds of adventure beyond, and find out how to access all the exciting bonus items!