Sharpen your swords and don your armour in our action-packed demo*, out now for Monster Hunter 4 Ultimate on Nintendo 3DS and 2DS!
When you step into this early taster with two faithful Palicoes, you can choose from three targets, hunting down either Great Jaggi, Tetsucabra or the terrifying black wyvern, Gore Magala! There's a challenge to suit everyone, and you'll even be able to play co-op with up to three friends via online or Local Play!
With over a hundred fearsome beasts to take on, vast lands to explore, stacks of customisation, plus full online and local co-op multiplayer, Monster Hunter 4 Ultimate is ramping up to be the most thrilling hunt ever!
Available from launch, this special New Nintendo 3DS XL bundle contains a New Nintendo 3DS XL system, plus a copy of Monster Hunter 4 Ultimate pre-installed on a 4GB memory card. With the new C Stick for accurate camera control, and super-stable 3D that tracks your head, New Nintendo 3DS XL is the perfect partner for all monster hunters!
Learn more about the creatures you'll face, the thousands of weapons and armour sets you can craft, plus online and local multiplayer for up to four friends, on our Monster Hunter 4 Ultimate website!