Play in a variety of modes from across the Dr. Mario series! Solve puzzles with straightforward capsules in Dr. Mario stages, use L-shaped capsules with Dr. Luigi, or treat viruses on the Touch Screen in Germ Buster mode. Play customised versions of Dr. Mario, Dr. Luigi and Germ Buster stages with your own rules in the Custom Clinic, or enter the Miracle Cure Laboratory to tune up your skills over dozens of levels and use power-ups that can destroy loads of viruses at once!
Duel with other doctors in local and online multiplayer modes! In online multiplayer, try to top the medical charts in online rankings while enjoying Dr. Mario and Dr. Luigi modes, and use items to put the other doctor at a disadvantage. In local multiplayer, either over local wireless or via Download Play, you can go up against other players in Dr. Mario, Dr. Luigi and Germ Buster modes. If you’re looking for a fellowship rather than a foe, you even play Germ Buster co-operatively in local multiplayer!
Whether you want to play solo, battle others or pair up for co-operative play, Dr. Mario: Miracle Cure on Nintendo 3DS family systems is essential therapy for any puzzle addicts!