In YO-KAI WATCH players will investigate strange goings on in their town of Springdale, where the hundreds of mischievous and invisible Yo-kai are behind many of the problems facing local residents. As the owner of the powerful Yo-kai Watch, a watch with a lens that allows the normally hidden Yo-kai to be seen, players will need to befriend as many colourful Yo-kai as they can and rely on their help in protecting the town from a mysterious force. With unique and funny characters, a large town full of shops, parks and bustling city streets to explore, plus hundreds of quests to complete, YO-KAI WATCH offers Nintendo 3DS owners a uniquely fun experience for all ages.
Get ready for an introduction to the wonderful world of the Yo-kai when YO-KAI WATCH launches for Nintendo 3DS family systems on 29th April in Europe.