The second DLC pack for The Legend of Zelda: Breath of the Wild, The Champions’ Ballad, will arrive in winter 2017 on Nintendo Switch and Wii U as part of the game’s Expansion Pass*.
Those who attended the Zelda Masterclass event at Japan Expo in Paris on July 7th were able to watch a short clip showing new development footage from DLC Pack 2. Let’s take a look!
DLC Pack 2 The Champions’ Ballad will introduce a new dungeon, an original story, and more new challenges. During the event, series producer Eiji Aonuma confirmed that you’ll still play as Link in The Champions’ Ballad, but you’ll also learn more about Princess Zelda along the way.
All set for more new adventures in Hyrule? DLC Pack 1 The Master Trials is available now as part of Expansion Pass, and includes the Trial of the Sword, Master Mode, Hero’s Path Mode and more!