Introducing the fighters of ARMS
To get you ready for the arm-flinging fun to come, let’s take a look some of the characters you’ll be able to face off against when the game launches on June 16th, only on Nintendo Switch!
Combine martial arts with delicious ramen and the result is this noodle-wielding fighter! Min Min is known for her spicy kicks, which she uses to knock down enemy attacks while dodging in mid-air. When she wants to heat things up a little, Min Min’s left arm can even transform into a dragon!
The above video was originally shown as part of a Nintendo Direct presentation on 12/04/2017.
But wait! What about the other fighters, like Mechanica or Spring Man? Who could forget “The Airess”, Ribbon Girl? Check out this trailer to see these stylish sluggers and others!
There are still more fighters yet to be revealed, so be on the lookout for more details in the future!