A free update is now available for Super Mario Odyssey on Nintendo Switch! Here's a sneak peek at what the update brings.
Introducing Balloon World, a new minigame brought to you by none other than Luigi! You'll be able to play once you finish the main story. To get started, just find Luigi in each kingdom and talk to him.
By the way, while you're playing Balloon World, the atmosphere will be a bit different for each kingdom! For example, it might be raining in New Donk City, or the sun might be setting in Tostarena. Don't forget that your capturing skills and use of vehicles will play a big part in both hiding and seeking to the best of your ability!
The Sunshine, Musician and Knight Armor outfits have now been added and will be available in the shop after you've finished the main story. There are also two new Snapshot Mode filters: Coin and Neon! Try using them to capture all sorts of fun new moments! More new outfits are planned to be added, so keep your eyes peeled for future updates.
It looks like Mario's grand adventure isn't over yet, eh? We hope you continue to enjoy playing Super Mario Odyssey!