7th March, 2018 – Mark your calendars: information about Nintendo Switch and Nintendo 3DS games is coming this week in a new Nintendo Direct presentation, which includes new details on Mario Tennis Aces.
To tune in, check out YouTube or the Nintendo Direct website this Thursday, 8th March at 10pm (UK time), where the broadcast will be streamed.