Whether you’re a veteran tournament goer or are looking to attend your very first event, find Super Smash Bros. Ultimate tournaments happening all over Europe and submit your own events with our newly launched Super Smash Bros. Ultimate Tournament Portal!
New tournaments will appear on the site once they have been approved by our dedicated team, so check back regularly to see what events are happening near you! For more information on getting your tournament featured on the Tournament Portal, simply head to the website and check out the “Submit tournament” tab to see all the details.
For those looking to prove their Super Smash Bros. skills on the European stage, the Super Smash Bros. Ultimate European Circuit is for you! Taking place across seven events around Europe before culminating in a grand final, this competitive circuit will see players vying for the title of Europe's best Super Smash Bros. Ultimate player.
Syndicate 2019 will be the first stop on the pan-European tour, running from October 25th-27th, and you can head on over to the Tournament Portal to see the other six events which will make up the circuit.