Gold Points will normally be granted within 24 hours of purchase.
48 hours for people who became members on the day of the qualifying purchase. Granting of Gold Points may be delayed by up to one week during peak periods, such as game launches or during holidays.
You can enjoy these limited-time benefits from the moment you become a member. Of course, there are even more benefits to becoming a member, including access to a growing library of Nintendo 64 games, SEGA Mega Drive games, and paid downloadable content for select Nintendo Switch games, including Mario Kart 8 Deluxe!