Games to get the party started this holiday season!
Sporting shenanigans, retro races, boardgames bursting with bedlam...and a whole lot more! Get in the party mood with these Nintendo Switch multiplayer games.
Join a jam-packed celebration in Super Mario Party Jamboree! Get moving and grooving on seven new and returning boards, and battle it out in more minigames than ever before with the biggest Mario Party yet!
Swing, kick and spike your way to victory in Nintendo Switch Sports! Gather your friends and family, grab a Joy-Con controller, and use real-world movements to join in the fun across eight different sports: Tennis, Bowling, Golf, Football, Basketball, Volleyball, Badminton and Chambara!
Take on over 150 retro speed-running challenges in Nintendo World Championships: NES Edition. Gather up to eight players in the local multiplayer Party Mode to take on challenges individually or in themed packs. Hone your skills and see if you have what it takes to be a champion!
NSwitch_MarioKart8Deluxe_07.jpg
Enjoy the biggest Mario Kart yet with Mario Kart 8 Deluxe. Up to four players can enjoy split-screen multiplayer, racing head-to-head on land, underwater, through the skies and even on walls and ceilings in a whopping 48 courses.
Shake, punch, dance, wiggle, and even curtsy through over 200 lightning-fast motion-based microgames in WarioWare: Move It! Up to four players can embrace their silly side, taking part in a bunch of different minigames, full of fun scenarios and even funnier movements!