Find out more about Cadence of Hyrule
Day 10 of Nintendo's Festive Gaming Calendar is here, and we’re feeling funky! To get you in the groove, we’re raffling off 20 download codes for the musical The Legend of Zelda adventure, Cadence of Hyrule!