Find out more about ASTRAL CHAIN
There’s an alien invasion going on behind door no. 15 on Nintendo's Festive Gaming Calendar! We’ve got 20 download codes for PlatinumGames’ latest action-adventure romp, ASTRAL CHAIN to give away.