Find out more about Tokyo Mirage Sessions ♯FE Encore
The Fire Emblem and Atlus universes collide on Day 20 of Nintendo's Festive Gaming Calendar, with 20 download codes of Tokyo Mirage Sessions ♯FE Encore up for grabs, ready for when the game releases on 17/01/2020!