Click "Enter now!"
Simply click "Enter now!" to join today's giveaway and be in with a chance of winning today's prize! You will receive an additional 10 My Nintendo Platinum Points for entering.
We wish all participants the best of luck and thanks for taking part in this year's Festive Gaming Calendar!