Latest news
Welcome to the latest Nintendo Direct! Watch the presentation by Nintendo President Satoru Iwata and Nintendo of Europe President Satoru Shibata focusing on a variety of updates for Wii U and Nintendo 3DS owners. Click on the videos to watch them again at any time!