Latest news
Welcome to the very last video presentation dedicated to Super Smash Bros. for Nintendo 3DS & Wii U! Watch the presentation, hosted by Super Smash Bros. series director Masahiro Sakurai, for new details on Cloud and more. Click on the videos to watch them again at any time!