Latest news
Welcome to the latest Nintendo Direct! Watch the presentation by Nintendo President Satoru Iwata and Nintendo of Europe President Satoru Shibata focusing on Nintendo 3DS and Wii U releases for spring 2015. Click on the videos to watch them again at any time!