Latest news
Welcome to the latest Nintendo Direct! Watch the presentation by Nintendo of Europe President Satoru Shibata and Nintendo of Europe's Ed Valiente, focusing on updates on upcoming Nintendo 3DS games. Click on the videos to watch them again at any time!