Nintendo Direct – March 3rd, 2016
Fire Emblem Fates comes to Europe on 20th May, alongside this software special edition.
Welcome to the latest Nintendo Direct! Watch the presentation by Nintendo of Europe President Satoru Shibata and Nintendo of Europe's Ed Valiente, focusing on updates on upcoming Wii U and Nintendo 3DS games launching in spring and summer. Click on the videos to watch them again at any time!