Pokémon Direct – June 6th, 2017
Check out this Pokémon Direct presentation to hear some exciting news about the Pokémon series.
Welcome to Pokémon Direct! Watch the presentation to find out about the latest Pokémon games and announcements. Click the video to watch it again at any time!