Welcome to the Nintendo Direct broadcast! Watch the presentation to see updates on upcoming Nintendo Switch and Nintendo 3DS games, including new details on Mario Tennis Aces.
Once the broadcast is over you can re-watch the presentation and extra videos here again at any time!