Nintendo Direct – September 13th, 2018
Welcome to the Nintendo Direct broadcast! Watch the presentation, lasting approximately 35 minutes, to get more information about upcoming Nintendo 3DS and Nintendo Switch titles. Click the videos to watch them again at any time!