Nintendo Direct Mini – March 26th, 2020
Welcome to the Nintendo Direct Mini broadcast! Get updates on upcoming Nintendo Switch titles and content releasing in 2020, including Xenoblade Chronicles: Definitive Edition, BRAVELY DEFAULT II, and popular game series from 2K! Click the videos to watch them again at any time!