Nintendo Repairs FAQ
We’re here to help. Nintendo-certified repairs are performed by trusted experts who use genuine Nintendo parts. Only Nintendo-certified repairs are backed by Nintendo.
For more details about how we use your information in connection with the Nintendo UK Consumer Support website please refer to our Privacy Policy.
If you refuse the cost estimation and want to get back your product not repaired, it will be free of charge.
1. To pay for your repair, or request your item(s) be returned unrepaired, please click here and enter your repair order number to access your repair information.
If you refuse the cost estimation and you accept the destruction of your product, it will be free of charge.