Game Boy Micro Game Link Cable
The Game Boy Micro Game Link Cable enables you to connect several Game Boy Micro units to each other if the selected Game Boy Advance game supports the so-called multiplayer mode (can be seen from the relevant symbol on the packaging).
In certain types of game only one of the connected devices must have a Game Pak plugged in, while other types of game require each player to have a Game Pak inserted. For further information please see the section about Single-Pak and Multi-Pak multiplayer games in the FAQ on Game Boy Advance.
Where several devices are to be connected, the appropriate number of Game Boy Micro Game Link Cables and, where required, the appropriate number of (identical or compatible) multi-player games are required.