Power supply
It is however designed solely for use with the Game Boy Micro and is not compatible with other Game Boy models.
The power supply allows you to run the Game Boy Micro from an electrical socket or to recharge the Game Boy Micro battery. You can also operate the unit while the battery is recharging. When the unit is switched off, battery recharge time is about 2.5 hours.