Wireless Adapter for Game Boy Micro
The Wireless Adapter for Game Boy Micro is connected to the "EXT." socket of the Game Boy Micro. It is not compatible with other Game Boy models.
This adapter enables up to five players to use games' multiplayer mode wirelessly at a maximum distance of 3 metres, if this is supported. For this only Game Boy Advance Game Paks that have been designed for use with the wireless adapter can be used. (Please refer to the game packaging and/or instructions of the relevant title for more information).
The wireless adapter for Game Boy Micro transmits radio waves that could adversely affect the proper operation of neighbouring electrical devices (e.g. telephones, microwaves, wireless networks, WaveBird controllers) and vice versa - especially pacemakers. Maintain a minimum 25 cm distance from pacemakers.