Game Boy Camera
The Game Boy Camera plugs into the game slot of Game Boy. With it you can take individual photos or frames and process them using the appropriate Game Boy Camera options. Moreover, the Game Boy Camera features mini-games. The camera eye can be turned 180° clockwise and back.