Game Boy Printer
The Game Boy Printer is a thermo-printer that prints photographs taken with the Game Boy Camera, or from games compatible with the Game Boy Printer.
A small chip in the printer is controlled by pulses that come from the camera/the game, thus creating various temperatures. These temperatures, in turn, shade the points heated on the special paper into various shades of gray, creating the image.
You can recognize games and accessory parts suitable for the Game Boy Printer with the statement "Game Boy Printer compatible" on the corresponding symbol.
The Game Boy Printer is supplied with the Universal Game Link cable and a roll of printer paper.