Universal Game Link Cable Set
The Universal Game Link cable set allows machines with different "EXT." connecting sockets (big and small) to be connected to each other. This allows two people to play 2-player games. Both players must insert the same Game Pak into their Game Boy, and the Pak must have a two-player mode (the packaging of these games is marked with the appropriate symbol). It is connected to the left side of Game Boy through the sockets especially provided for it.