System Starts On Its Own While in Sleep Mode (Game & Watch Systems)
The information in this article can help you when the Game & Watch: Super Mario Bros. or Game & Watch: The Legend of Zelda system wakes up from sleep mode while being charged via a USB port on the Nintendo Switch dock.